Tot ce trebuie să știm despre strategia de marketing a McDonald's - Imperial Media
Media

Tot ce trebuie să știm despre strategia de marketing a McDonald’s

  • Home
  • Marketing
  • Tot ce trebuie să știm despre strategia de marketing a McDonald’s


Bine ați venit în lumea incitantă a marketingului fast-food care îmbrățișează filozofia “gândește global, acționează local”! Arcele de aur McDonald’s servesc ca un exemplu excelent de “cum să creați o strategie de marketing digital pentru restaurante fast-food”. Brandul iconic, ale cărui restaurante în Statele Unite se află la mai puțin de 3 minute distanță unul de celălalt, a perfecționat arta adaptării strategiei sale de marketing pentru a se potrivi gusturilor unice, preferințelor și particularităților culturale din diferite piețe globale. Prin îmbinarea inovației, adaptabilității și o înțelegere profundă a comportamentului consumatorilor locali, McDonald’s a creat o abordare dinamică și extrem de reușită în marketing, captivând clienții din sute de țări. De la delicioasele McFlurries din Mumbai la experiențele McCafé din Paris, să explorăm cum McDonald’s își adaptează strategia de marketing pentru a resona cu diferitele comunități pe care le deservesc. Înapoi în viitor: Legenda McDonald’s Înapoi în 1948, primul restaurant McDonald’s a fost deschis în San Bernardino, California. Până în 2023, McDonald’s este una dintre cele mai importante și de succes companii de servicii alimentare din lume, cu vânzări de peste 43 miliarde de dolari din peste 40.000 de francize la nivel mondial. Cu toate acestea, această companie nu a atins o creștere rapidă și poziția sa actuală doar prin munca susținută, ci și prin implementarea strategiilor sale bine construite de marketing pentru restaurante fast-food. Atunci când compania căuta noi modalități de a atrage atenția clienților în anii 1970, au lansat Happy Meal, unul dintre cele mai remarcabile realizări ale lor. Acest lucru a condus la primul Happy Meal din lume, o combinație de mese potrivite pentru copii, inclusiv un jucărie gratuită, care a plasat McDonald’s în centrul atenției printre locurile pentru copii din întreaga lume. McDonald’s include aspecte specifice ale serviciilor și produselor sale, precum ambalajul, aspectul și dorința. Acest lucru include caracteristici tangibile și intangibile ale serviciilor și produselor. În ceea ce privește localizarea ca strategie principală, McDonald’s a studiat felul în care clienții indieni adoptă diverse meniuri în comparație cu meniul său prezentat pe piața globală. Compania și-a păstrat intenționat gama de produse limitată și au eliminat hamburgerii de vită, miel și porc din meniul lor. Mixul de marketing al McDonald’s evidențiază modul în care compania combină internaționalizarea și globalizarea, conform altor lanțuri de restaurante fast-food. Dezvăluirea strategiei de marketing McDonald’s Cum poți să servești miliarde de clienți în fiecare an? Desigur, succesul tău se datorează în mare parte strategiei tale eficiente de marketing digital. La fel cum face și gigantul fast food. Strategia de marketing a McDonald’s se concentrează pe atragerea unei game largi de clienți, de la copii mici la familii și chiar la consumatorii preocupați de sănătate (cu sloganurile lor atrăgătoare, cum ar fi “Îmi place” și “Ai așa cum vrei tu”). În această secțiune, vom explora strategia generală de publicitate a McDonald’s. Cliștii potențiali McDonald’s: Publicul țintă 3P Așa cum este bine cunoscut, publicul țintă al McDonald’s este “extrem” de larg. Compania se adresează oamenilor de toate vârstele, genurile și nivelurile de venit. Cu toate acestea, brandul se concentrează pe segmente cheie, cum ar fi familiile cu copii mici, millenials și profesioniștii tineri. Știm, de asemenea, că McDonald’s folosește un public țintă 3P pentru a aborda campaniile sale de publicitate și marketing. Prin utilizarea unei varietăți de surse de date de la terțe părți – datele demografice, psihografice și comportamentale – pentru a crea segmente de public relevante pentru produsele și serviciile sale. De exemplu, McDonald’s ar putea îndrepta anunțurile pentru Happy Meals către familiile cu copii mici, sau anunțurile pentru “Create Your Taste” către millenial, în timp ce îi vizează pe consumatorii interesați de sănătate cu opțiunile sale de meniu, precum salăte și smoothieuri. În acest moment, este posibil să spunem că datele cu referire la vârstă, gen, locație, venit, dimensiunea gospodăriei, nivelul de educație, valori, stil de viață, utilizarea aplicațiilor și activitatea pe rețelele de socializare acționează ca sursă pentru lanțul de restaurante fast food pentru a-și îndrepta campaniile de publicitate și marketing, precum și pentru a personaliza experiența sa cu clienții (CX). Poziționarea brandului McDonald’s Oscarul pentru conștientizarea brandului merge cu siguranță la McDonald’s. McDonald’s s-a promovat cu succes de decenii bazându-se pe valorile de bază ale convenienței, accesibilității și distracției. Restaurantul este binecunoscut pentru furnizarea de mâncare rapidă și gustoasă la un preț accesibil, făcându-l o destinație populară pentru familii și prieteni din întreaga lume. Accentul brandului pe crearea unei atmosfere primitoare și menținerea unor standarde ridicate a contribuit la recunoașterea sa largă. În plus față de oferirea de zone de joacă pentru copii și opțiuni convenabile de luat masa, McDonald’s a făcut progrese impresionante și în spațiul digital, realizând realizări impresionante. Strategia sa de marketing digital este în continuă evoluție pentru a ține pasul cu cele mai recente tendințe și tehnologii. Un alt exemplu minunat care îi amintește clienților de copilărie: Compania caută mereu noi modalități de a atrage și angaja publicul său pe internet, folosind o varietate de canale și tactici online, inclusiv strategii de SEM, SEO, marketing pe rețelele de socializare, marketing prin email și marketing mobil. Tactici puternice de branding Pulovere de Crăciun, blocnotes, umbrele și alte articole de marketing arată Arcele de Aur având mai multă distracție cu imaginea lor. În prag de sărbători, McDonald’s oferă clienților săi un loc permanent online numit Golden Arches Unlimited pentru a cumpăra produsele lor de marcă. Ca o inițiativă pentru programul de loialitate, lanțul a creat o abordare de branding care oferă o conexiune emoțională puternică cu clienții și îi încurajează să se întoarcă mereu – chiar și în zile speciale precum aniversările. În pauze și începând din anii 1980, McDonald’s a oferit istorică mărfuri în parteneriat cu mărci de modă. Așa cum clienții loiali ar putea aminti, în 2017, lanțul fast-food a lansat o linie de produse disponibile în ediție limitată prin colecția McDelivery. Mai mult, Colin Mitchell, vicepreședinte al Global Marketing al brandului, a comentat într-o declarație: McDonald’s a fost înrădăcinat în țesătura culturii de ani de zile, și există o lungă istorie de fani purtând cu mândrie marca noastră. Suntem încântați să ajutăm clienții să-și poarte dragostea pentru brand în timp ce continuăm să inspirăm momente pline de bucurie cu McDonald’s. Colaborare cu Corporațiile Tehnologice Colaborarea McDonald’s cu startup-ul Dynamic Yield Ltd. marchează un pas mare în eforturile gigantului fast-food de a stimula vânzările și de a rămâne competitiv în era digitală. Această achiziție de 300 de milioane de dolari este cea mai mare pe care McDonald’s a făcut-o în ultimii douăzeci de ani, demonstrând angajamentul companiei de a investi în tehnologie avansată. Așa cum se știe, Dynamic Yield este un lider în tehnologia de informații de decizie, folosind Inteligența Artificială pentru a ajuta afacerile să ia decizii mai inteligente cu privire la ce să arate clienților, când și unde. McDonald’s a folosit această tehnologie pentru a personaliza meniurile sale digitale, pentru a îmbunătăți comenzile prin drive-thru și pentru a îmbunătăți campaniile sale de marketing digital. Și, desigur, această colaborare aduce beneficii ambelor părți: McDonald’s îmbunătățește CX și crește vânzările, în timp ce startup-ul binecunoscut câștigă acces la baza sa vastă de clienți la nivel global. Luând în considerare planul de creștere al lanțului fast food și considerând tehnologia “element critic”, CEO-ul McDonald’s, Steve Easterbrook, intenționează să cheltuiască 300 de milioane de dolari pentru Dynamic Yield Ltd. Întoarceri Creatoare din Cultura Populară Să acceptăm că îți amintim de momentele când vedem McDonald’s și meniurile sale de semnătură peste tot; în seriale, filme, reviste și chiar la evenimente sportive. Brandul, care are o istorie îndelungată în folosirea referințelor la cultura de masă, și-a concentrat eforturile de marketing digital pe crearea unor întoarceri creative din cultura populară. Și, da, această strategie a fost foarte de succes pentru companie, în special în generarea unui vâlvă online. În 2023, lanțul de restaurante a lansat un provocare de dans “Wednesday” pe TikTok. Reclama a prezentat un grup de angajați McDonald’s care fac provocarea de dans, care face referire la popularul serial Netflix. Reclama a fost o modalitate distractivă și angajantă de a se conecta cu publicul țintă și, în același timp, de a crește conștientizarea brandului încă o dată. Compania folosește de asemenea referințe la cultura populară pentru a-și promova cele mai noi meniuri. La lansarea noului său meniu “Create Your Taste” în 2023, compania a lansat o reclamă în care clienții își creează meniurile lor. Reclama făcea referire la popularul show TV “Chopped” și folosea sloganul “Depinde numai de tine”. După aceea, un număr mare de persoane au alergat la restaurant pentru a-și face propriile meniuri unice – precum “să facă cel mai mare burger posibil” – și au împărtășit experiența lor cu kiosk-urile create de tine. Nu este o victorie a conținutului generat de utilizatori? Da! Strategia de social media a McDonald’s Chiar dacă strategia de marketing pe rețelele de socializare a McDonald’s face parte din strategia sa digitală generală, credem că abordarea brandului pe rețelele de socializare merită o secțiune nouă și detaliată. Atât de mult încât, abordarea brandului pe rețelele de socializare servește ca indicator că agențiile de marketing din domeniul alimentar din Regatul Unit joacă un rol cheie în…

Leave A Comment

Our purpose is to build solutions that remove barriers preventing people from doing their best work.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)
Cart

No products in the cart.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare