Optimizare SEO: Cum funcționează SEO pentru afacerile mici? - Imperial Media
Media

Optimizare SEO: Cum funcționează SEO pentru afacerile mici?

  • Home
  • Marketing
  • Optimizare SEO: Cum funcționează SEO pentru afacerile mici?

Optimizare SEO

Investiția de timp și bani pentru a construi un site web professional nu are nicio valoare dacă clienții dvs. nu îl pot găsi. Dar cum puteți face ca site-ul dvs. să iasă în evidență în marea de conținut online?

Este o întrebare foarte bună. Cu milioane de site-uri web care încearcă să atragă atenția Google și să ajungă la clienții lor, nu este un lucru ușor.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este factorul determinant care îi poate ajuta pe clienții dumneavoastră să vă găsească site-ul atunci când caută pe Google, Bing sau Yahoo. Construindu-vă site-ul în mod corect și optimizându-vă cuvintele cheie, veți atrage mai mult trafic pe pagina dvs. și veți genera mai multe vânzări.

Ce este optimizarea pentru motoarele de căutare?

Procesul de obținere a traficului din rezultatele “organice” sau “naturale” ale motoarelor de căutare este cunoscut sub numele de SEO. Toate motoarele de căutare importante, inclusiv Google, Bing și Yahoo, au rezultate de căutare primare, care afișează și clasifică paginile web și alte tipuri de conținut, cum ar fi videoclipuri sau anunțuri locale, pe baza a ceea ce motorul de căutare consideră a fi cel mai relevant pentru utilizatori.

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este practica de proiectare a paginilor dvs. web astfel încât site-ul dvs. să fie mai bine clasat în motoarele de căutare precum Google și Bing. A devenit o investiție de marketing esențială pe care compania dvs. o poate face pentru o prezență continuă pe web. Dacă este realizată corect, aceasta spune motoarelor de căutare precum Google și Bing despre ce este vorba și ce faceți, făcând ca căutările pe internet să fie relevante și precise, ceea ce poate duce la o poziționare mai bună în clasamentul motoarelor de căutare și la o expunere sporită pentru afacerea dvs. Dacă doriți să îmbunătățiți SEO-ul propriului dvs. site web, există o serie de pași simpli – și gratuiți – pe care îi puteți face.

Găsiți cuvintele-cheie potrivite

Luați în considerare termenii pe care clienții dvs. sunt susceptibili să îi folosească pentru a vă găsi produsele sau serviciile pe internet.  Faceți o listă de 20 până la 50 de cuvinte cheie, apoi mergeți la Google Ads pentru a vedea ce puteți găsi. Dacă nu ați făcut-o deja, puteți verifica dacă termenii pe care i-ați ales sunt utilizați în mod obișnuit în căutările pe internet, odată ce v-ați făcut un cont.

De asemenea, puteți utiliza funcția Keyword Tool din Google Ads pentru a vă extinde lista de cuvinte cheie.

Folosiți cuvintele cheie pe fiecare pagină a site-ului dvs. web pentru a le ajuta să se claseze mai bine atunci când potențialii clienți le caută.

Începeți prin a include cuvintele cheie în URL, care este adresa care apare în browser pentru fiecare dintre paginile site-ului dvs. web. Includeți-le și în titlurile și în descrierile metadatelor dumneavoastră.

Concentrați-vă pe ofertele dvs. unice

Amintiți-vă că vă confruntați cu alte afaceri pentru a atrage atenția online a potențialilor clienți. Căutați cuvinte care se leagă de elementele de diferențiere a pieței dvs., cum ar fi ofertele dvs. unice sau locația geografică, pentru a ieși în evidență în căutările web pentru industria dvs.

Cuvintele cheie achiziționate ca parte a unei campanii de tip pay-per-click, în care un anunț pentru marca dvs. apare deasupra sau sub rezultatele căutărilor gratuite, se confruntă cu o concurență intensă. De fiecare dată când linkul dvs. este accesat, plătiți compania care se ocupă de motorul de căutare. Dacă nu dispuneți de un buget mare, va trebui să vă concentrați din nou pe cuvinte-cheie de nișă.

Nu vă supraîncărcați site-ul cu cuvinte-cheie

“Faceți paginile în primul rând pentru utilizatori, nu pentru motoarele de căutare”, se arată în ghidul pentru administratorii de site-uri web de la Google.

Dacă doar presărați cuvinte cheie pe tot parcursul articolului, riscați să distorsionați sensul și să vă enervați audienta, așa că nu exagerați. A face ca textul să fie clar și ușor de citit ar trebui să fie obiectivul dvs. principal.

Creați linkuri către site-ul dvs.

Cu cât sunt mai multe site-uri care au linkuri către site-ul dvs., cu atât mai mare va fi clasamentul dvs. în motoarele de căutare. Solicitați proprietarilor de site-uri relevante să includă un link către site-ul dvs. pe paginile lor. În schimbul unui link către site-ul dvs., oferiți-vă să duceți un link către al lor.

Publicați conținut de înaltă calitate și mult conținut

Scopul principal al motoarelor de căutare este de a ajuta persoanele să găsească răspunsuri la întrebările lor. Așadar, cea mai bună modalitate de a dobândi mult trafic este să dezvoltați un conținut captivant – articole, filme și fotografii – care să le ofere utilizatorilor dumneavoastră informații utile. Asigurați-vă că vă actualizați conținutul în mod regulat pentru a-l menține actual. O strategie de conținut inteligentă vă va ajuta, de asemenea, să vă impuneți ca lider de opinie în industria dvs.

Retele de Socializare

Deoarece clienții folosesc platformele de socializare ca și motoarele de căutare, social media este un aliat excelent în campania dvs. de SEO. Aceștia vor folosi frecvent funcția de căutare de pe Facebook pentru a căuta companii sau articole, de exemplu. Atunci când oamenii caută compania dvs. sau termeni relevanți, profilul dvs. de social media va apărea în rezultatele căutării.

Asigurați-vă că site-ul dvs. este ușor de utilizat

Aveți un site web simplu și ușor de utilizat. Faceți ca vizitatorii să înțeleagă imediat cine sunteți și ce aveți de oferit.

Pentru a spori lizibilitatea, folosiți multe titluri și includeți cuvintele cheie în titluri. Pentru motoarele de căutare, titlurile ies în evidență și vă vor ajuta să vă poziționați mai bine.

Viteza site-ului dvs. web este extrem de semnificativă pentru SEO. Ultimul lucru pe care doriți să îl faceți este să vă iritați vizitatorii prin faptul că aveți un site web care se încarcă lent.

În cele din urmă, verificați dacă site-ul dvs. este compatibil cu dispozitivele mobile. Site-urile web care sunt dificil de vizualizat pe un smartphone sunt acum penalizate de motoarele de căutare.

Măsurați rezultatele

Instrumentele gratuite, cum ar fi Google Analytics, vă pot oferi mai multe informații despre performanța SEO a site-ului dvs. și vă pot spune mai multe despre vizitatorii dvs., cum ar fi modul în care au găsit site-ul (motor de căutare, site de trimitere etc.), locația lor geografică și cât timp au petrecut pe fiecare pagină.

Fiți cu ochii pe rezultate încă de la început, dar nu vă așteptați ca acestea să vină rapid. Deplasarea semnificativ mai sus în rezultatele motoarelor de căutare durează, de obicei, câteva luni.

De asemenea, țineți cont de faptul că SEO este în continuă evoluție. Ceea ce este eficient astăzi s-ar putea să nu mai fie eficient peste doi sau trei ani. Continuați să lucrați la ea și rămâneți informat cu privire la cele mai recente evoluții care afectează clasamentele.

Majoritatea utilizatorilor dvs. nu vor trece niciodată dincolo de prima pagină a rezultatelor de căutare. A fi pe primele două pagini ale rezultatelor de căutare este considerată o poziție excelentă. Aproape nimeni nu vă va vizualiza pagina după pagina trei. Așadar, țintiti sus!

Concluzie

SEO este o strategie pe termen lung pe care fiecare afacere ar trebui să o ia în serios – dedicarea de timp și resurse în mod constant este importantă pentru obținerea și menținerea succesului. În fiecare zi apar noi tehnici SEO, iar concurența este în continuă creștere. SEO trebuie să fie un element permanent pentru planul dvs. de marketing. Investiția în SEO oferă cea mai bună valoare și cele mai bune rezultate pe termen lung în ceea ce privește aducerea site-ului dvs. în fața potențialilor clienți.

Dacă aveți nevoie să începeți cu marketingul SEO și aveți nevoie de ajutorul experților, suntem aici pentru a vă ajuta.

Leave A Comment

Our purpose is to build solutions that remove barriers preventing people from doing their best work.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)
Cart

No products in the cart.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare