Ghidul complet pentru planificarea conținutului [Șablon gratuit] - Imperial Media
Media

Ghidul complet pentru planificarea conținutului [Șablon gratuit]

  • Home
  • Marketing
  • Ghidul complet pentru planificarea conținutului [Șablon gratuit]


Cu maparea cuvintelor cheie, puteți contura crearea unui conținut foarte relevant și țintit pentru anumite cuvinte cheie. Acest lucru îmbunătățește linkurile interne și asigură relevanța conținutului.

Acest lucru vă va ajuta să evitați conținutul duplicat pentru ca fiecare pagină să servească un scop unic, reducând competiția pentru cuvinte cheie și îmbunătățind în ansamblu calitatea conținutului.

5. Analiza concurenței

Cum începeți analiza concurenței? Puteți începe acest lucru analizând concurenții direcți (afaceri care oferă produse/servicii similare) și concurenții indirecți/partiali (companii care servesc aceeași audiență țintă ca și a dvs., dar oferă produse sau servicii diferite). De asemenea, puteți analiza afacerile ale căror abordare a strategiei de conținut o admirați, chiar dacă nu fac ceea ce faceți voi.

Stabiliți clar ce intenționați să examinați, fie că este vorba despre profilurile lor de social media, website, blog sau toate acestea.

Enumerați primele trei până la cinci în domeniul dvs. Răspundeți la următoarele întrebări pentru fiecare dintre acestea:

  • Care sunt obiectivele lor de afaceri?

  • Au o strategie solidă de conținut?

  • Cât de bună este strategia lor de marcă?

  • Este publicul lor același cu al dvs.?

  • Care este strategia lor de publicitate?

  • Care sunt punctele lor forte și slăbiciunile?

  • Ce oportunități puteți valorifica?

De exemplu, puteți viza acea grupare dacă aceștia nu satisfac o audiență crucială? Identificați caracteristicile sau avantajele cheie pe care le aveți și pe care ei nu le au.

Sfat profesionist: Analizați principalii dvs. rivali la fiecare șase luni pentru a vedea dacă strategiile lor s-au schimbat

6. Crearea rezumatelor de conținut

La fel ca și ghidul de brand, un rezumat de conținut ajută la asigurarea consistenței în producția de conținut. Aici, fiecare piesă de conținut trebuie să se alinieze cu scopul general de creație a conținutului; specifică mesajul cheie pentru fiecare piesă de conținut.

Un rezumat de conținut poate conține:

Scopul de a avea un rezumat de conținut este de a stabili așteptări pentru echipă pentru a produce și livra lucrări de înaltă calitate în ceea ce privește calitatea și formatul. În plus, garantează că conținutul este planificat și produs conform strategiei.

Leave A Comment

Our purpose is to build solutions that remove barriers preventing people from doing their best work.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)
Cart

No products in the cart.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare