Cum să alegeți cele mai bune culori pentru branding & marketing - Imperial Media
Media

Cum să alegeți cele mai bune culori pentru branding & marketing

  • Home
  • Branding
  • Cum să alegeți cele mai bune culori pentru branding & marketing
branding

De la site-ul dvs. web și e-mailuri, la cărțile de vizită și logo-ul, paleta de culori a mărcii dvs. este o prezență importantă pe toate platformele dvs. de marketing, așa că trebuie să ne asigurăm că luăm această decizie corect.

Toată lumea se străduiește să facă o primă impresie bună, iar paleta dvs. de culori joacă un rol important în crearea acestei impresii pentru marca dvs. Culorile brandului dvs. ar trebui să reflecte modul în care doriți să faceți pe cineva să se simtă atunci când se gândește la compania dvs. Așadar, fie că porniți de la zero sau vă schimbați brandul, este timpul să vă analizați paleta de culori!

Cum să vă alegeți culorile
Țineți cont de faptul că, în funcție de ceea ce vindeți, puteți asocia mai multe culori împreună pentru a evoca mai mult de un sentiment.

Creați un sentiment de echilibru rămânând la doar două sau trei culori. Acestea pot fi fie culori complementare, care sunt culori care se află pe părți opuse ale roții culorilor, cum ar fi roșu și verde, violet și galben sau albastru și portocaliu. Pentru o paletă complementară divizată, alegeți o culoare și cele două culori de o parte și de alta. Sau, optați pentru un aspect monoton prin selectarea unei singure culori și utilizarea ei într-o varietate de tonuri, nuanțe și saturație.

O analiză a fiecărei culori

Culoarea roșie
Culoarea roșie este un spectacol; este folosită pentru a avea un impact mare, deoarece este atât de vizibilă și literalmente “sare” la tine! În general, roșul este asociat cu energia, puterea, dorința, pericolul, pasiunea, determinarea și dragostea. În această imagine, culorile roșii vibrante îți atrag atenția și te forțează să te oprești din defilare.

Ați putea alege roșul pentru paleta de culori a brandului dumneavoastră dacă doriți să atrageți atenția cuiva de la distanță (gândiți-vă la etichetele de vânzare roșii). În plus, roșul este o culoare care îți poate crește ritmul cardiac, deci este bună pentru a genera un răspuns de entuziasm sau pasiune în rândul oamenilor.

Mărcile care folosesc roșu în paleta lor de culori de branding
Pentru că este atât de atrăgător și are un răspuns de impact, roșul este foarte popular în cadrul industriilor alimentară și auto. De exemplu, atât Coca Cola, cât și Pepsi folosesc roșul ca o modalitate de a atrage atenția și de a stimula apetitul. În timp ce companiile auto precum Kia, Honda, Toyota și Audi folosesc, de asemenea, roșu în logo-urile lor.

Culoarea portocalie
Ca o culoare secundară, portocaliul este cunoscut ca fiind vesel și este adesea asociat cu veselia, creativitatea, distracția, jocul și exuberanța. Deși portocaliul nu este nici pe departe la fel de agresiv ca roșul, este totuși o culoare caldă care stimulează emoțiile și încurajează oamenii să acționeze

Culoarea galbenă
Galbenul este culoarea fericirii și a optimismului și este asociată cu soarele. Galbenul este o culoare luminoasă care evocă sentimente de pozitivitate, speranță, energie și căldură. Aceasta este o altă opțiune pentru paleta de culori de branding dacă încercați să creați o legătură pozitivă și veselă cu consumatorii.

Mărci care folosesc galbenul în paleta de culori pentru branding
Galbenul este utilizat în mod obișnuit în industria tehnologică și alimentară. Culoarea galbenă este cunoscută pentru că stimulează, de asemenea, pofta de mâncare. Mărci precum Lays, Denny’s, McDonald’s, Sonic și Subway folosesc foarte bine această culoare în tot brandingul lor.

Culoarea verde
Cunoscută ca fiind cea mai odihnitoare culoare pentru ochiul uman, verdele este o culoare a prospețimii, a sănătății și a vitalității. Verdele creează, de asemenea, o legătură pentru oameni cu lumea naturală. Fiind o culoare populară în rândul multor companii diferite, verdele este asociat cu seninătatea, sănătatea, bogăția și creșterea.

Mărcile care folosesc verdele în paleta lor de culori de branding
Veți observa că verdele este popular în rândul industriilor alimentare, financiare și holistice. Companii precum Animal Planet, John Deere și Roots amintesc oamenilor de natură și le dau un sentiment de împământare – la propriu și la figurat.

Culoarea albastră
Albastrul este una dintre cele mai populare culori folosite de multe mărci diferite. Această culoare reprezintă încrederea, responsabilitatea și fiabilitatea; toate calitățile la care toată lumea aspiră ca firma lor să fie. Atunci când cumpărați apă de gură, ați putea fi tentat să alegeți această marcă anume pentru că pare că va face treaba.

Pentru paleta dvs. de culori de branding, puteți lua în considerare această culoare dacă doriți să arătați că firma dvs. este încrezătoare, de succes și de încredere. Unele companii folosesc, de asemenea, albastrul ca o modalitate de a-i face pe oameni să cumpere, deoarece se știe că albastrul marin este cunoscut ca fiind atractiv pentru cumpărătorii impulsivi.

Culoarea violet
Violetul este o altă culoare care își trage calitățile din două culori. Își ia energia din roșu și stabilitatea din albastru. În plus, violetul este o culoare rară în natură, așa că poate produce un sentiment de mister sau chiar de extravaganță. Această culoare este adesea asociată cu puterea, luxul și regalitatea.

Culoarea neagră
Dacă doriți ca marca dumneavoastră să emane un sentiment de lux și rafinament, negrul este culoarea potrivită. Adesea asociată cu prestigiul, puterea și eleganța, această culoare este sexy și elegantă. Pe de altă parte, poate fi văzută, de asemenea, ca fiind sumbră sau întunecată. Asocierea negrului cu o altă culoare, cum ar fi roșul, poate crea un sentiment complet diferit și poate determina oamenii să o vadă într-un mod unic. Picaturile de roșu pe lucruri neage arată luxos, senzual și puternic. Cei care preferă lucrurile frumoase din viață ar fi mai atrași de această imagine decât dacă negrul ar fi fost asociat cu galben.

Mărcile care folosesc negrul în paleta lor de culori de branding
Negrul este o culoare care este adesea legată de branduri scumpe, motiv pentru care este văzut în întreaga industrie vestimentară și auto. Culoarea neagră este folosită ca logo-uri pentru Ferrari, Chanel, Gucci, Prada, Nike și chiar Apple.

Culoarea albă
Când vă gândiți la alb, vă gândiți adesea la simplitate, curățenie, inocență sau puritate. Acesta este motivul pentru care vedeți adesea produse de curățenie sau companii care folosesc albul ca parte a paletei lor de culori pentru branding. Aici, albul este folosit pentru a se concentra pe curățenie, în timp ce culorile secundare albastru și portocaliu arată cum funcționează acest produs și de ce ar trebui să îl cumpărați

Cum face Imperial Media brandingul cu paleta de culori
Alegerea paletei de culori este un proces amuzant, dar poate fi descurajant atunci când îți dai seama că paleta de culori a brandului tău presupune mult mai mult decât simpla alegere a culorii tale preferate! Dacă vă simțiți blocat cu privire la direcția în care doriți să vă orientați brandul, vă putem ajuta să găsiți direcția pe care o căutați.

Cu ajutorul serviciilor noastre de branding, afacerea dvs. poate începe să genereze nu doar lead-uri, ci și clienți loiali.

Leave A Comment

Our purpose is to build solutions that remove barriers preventing people from doing their best work.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)
Cart

No products in the cart.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare